TRNAVA. Na pôde Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave pripravili na dnes pre študentov dva bloky prednášok, ktoré by mali doplniť poznatky v danej oblasti.
Jedným z dôvodov, prečo sa sami študenti a doktorandi pustili do prípravy takéhoto podujatia, bola totiž skutočnosť, že mnohí z nich nadobudli pocit, že študijný program dostatočne nereflektuje rýchlo sa rozvíjajúce online prostredie a oni tak nedostávajú najaktuálnejšie správy zo sveta internetového marketingu.
Do programu UniCamp zaradili 12 prednášok. Okrem iných vystúpenie Mária Gešvantnera o organizácii najväčšieho slovenského hudobného festivalu Pohoda, prednášku spolumajiteľa kníhkupectva Martinus.sk Michala Meška o tom, prečo nemajú rozpočet na marketing, prečo majú mnohí martinusáci v popise práce "facebookovanie", prečo zadarmo rozvážajú po Slovensku knihy a prečo ľudí nechávajú písať romány a poviedky.
Radovan Andrej Grežo z digitálnej agentúry MUW Digital si pripravil vystúpenie na tému Prečo by študenti nemali čítať kultové knihy Davida Ogilvyho, ak chcú robiť špičkovú kreatívu, a jeden z dvoch ľudí zo strednej a východnej Európy v zozname 50 najvplyvnejších inovátorov v nových médiách, šéfredaktor najväčšieho slovenského spravodajského servera sme.sk Tomáš Bella na tému Ako sa zmení slovenský internet v roku 2011 a ako bude fungovať systém Piano, ktorý prinesie spoplatnenie veľkej časti spravodajských webov.